Dag 2 Malediven

10 november 2017 - Bodufinolhu, Maldiven

Het moet niet gekker worden maar we worden allebei wakker voor de wekker. Eens kijken of we dit ritme ook thuis kunnen vasthouden...
We verblijven hier op een volpension dus ontbijt, lunch en avondeten is geregeld en het is in buffet vorm. We kunnen hierdoor lekker uitzoeken wat we willen eten, pancakes, eitje, yoghurt, te veel keus. Wordt straks wel even afkicken.

Na het ontbijt gaan we op zoek naar snorkel spullen. We konden een volledig set ( flippers, bril en snorkel) voor 7 uur huren dus genoeg tijd om vissen te gaan spotten. Vanaf de steigerbrug richting de plek om het water in te gaan, zien we al prachtige blauwe vissen, dat beloofd wat. In het water kijken we onze ogen uit. Van mini visjes tot behoorlijk grote vissen.  Van pikzwarte vissen tot de mooiste kleuren blauw. Het koraal komt vrij hoog en we stoten ons allebei flink maar het was een mooie snorkeltocht. Tussendoor wat regen gehad en geluncht. Vervolgens weer het water in gegaan. Er werd ook vermeld dat er schildpadden zitten maar die hebben we niet gezien. Wellicht morgen. Morgen wordt het als het goed is nog wat beter weer en kunnen we weer verder werken om onherkenbaar bruin te worden. Laatste dagje van de vakantie alweer aangezien we zondag na het ontbijt weg gaan. De afgelopen 3 weken zijn omgevlogen maar naar huis gaan vinden we allebei ook niet erg ondertussen.

1. Pa ma:
    10 november 2017
    Jullie genieten wel van het mooie weer en het heldere water,. Lijkt ons prachtig tussen al die vissen te zwemmen. Nog even . Maar naar huis gaan is toch ook heerlijk. Liefs pa ma
  2. Boris and Ace:
    11 november 2017
    Vandaag de 11 van de 11 dus op afstand het carnavalsseizoen starten met een laatste glas champagne. Ben zeer benieuwd naar de foto's.
    dikke kus