Plitvice meren

12 september 2018 - Rakovica, Kroatië

Tijdens ons ontbijt bij het B&B kregen we ons “vermaak” vanuit de ondergelegen kroeg. Want op het moment dat wij rond 9 uur aan ons ontbijt zaten, kwamen de laaste gasten uit de kroeg. Sommige werden geholpen door de eigenaar, andere zwalkten zelf naar hun auto.... Geen idee of je hier met alcohol op achter het stuur mag maar deze mensen mochten echt niet meer rijden. Ze kregen hun auto dan ook niet meer in een keer gestart en reden zelf tegen een elektriciteitspaal aan.... Gelukkig stond onze auto een stuk verder. We zijn, doordat we geen overnachting in Zagreb hebben gedaan wat achtergezakt naar het zuiden. Hierdoor konden we de Plitvice meren bezoeken, Google maar ja die beelden hebben we gezien :) 10 km lopen in zo’n omgeving is geen straf. De overnachting van vandaag is gelukkig in de buurt.

1. Boris and Ace:
    13 september 2018
    Maak da mee, mooi verhaal maar er staat niet bij of jullie nog van het plaatselijke gerstenat hebben geproefd. Ik moet het hier doen met een Isid'or, haha! Die meren zien er geweldig uit zeg, wat een kleuren, dat water. Nou zijn wij jaloursss!!!!
  2. Boris and Ace:
    13 september 2018
    Wat een kleuren. Prachtig. Gezellig zulke onderburen. Moet je niet aan denken die altijd te hebben. Mooie reis tot nu hoor!!!
    dikke kus
    mama