Tot en met het resort Medulin

15 september 2018 - Medulin, Kroatië

Even nog een korte update over de laatste paar dagen, na de Plitvice meren zijn we naar een nabijgelegen B&B gereden en hebben hier een fijne overnachting gehad. Helaas werd ik wakker met een keelontsteking en hebben de rest van de dag rustig aangedaan. We zijn naar de laaste tijdelijke overnachting gereden bij Rejika en hier hadden we een appartement voor ons zelf. Erg groot als je het vergelijkt met een standaard hotel. We hadden een woonkamertje, keukentje, losse slaapkamer en badkamer. Ideale plek om ziek te worden, niet geheel sarcastisch omdat we met niemand anders rekening hoefde te houden. In de middag begon de koorts op te zetten en heeft Almar goed voor me gezorgd. De 14e zijn we naar het resort gereden en hier verblijven we tot en met de 19e. Gisteren voelde ik me al een stuk beter en vandaag heb ik alles uitgezweet en gestoomd :) in de sauna. Gelukkig knap ik door alle paracetamol snel op.

We zitten in een mooi uitgebreid resort met een wellness/Spa, binnenzwembad, direct aan het strand en een sportschool. Almar is vandaag al lekker gaan hardlopen en ik heb het binnenbad (wat zout water heeft) uitgeprobeerd. De komende dagen gaan we nog lekker verder genieten en we zien jullie allemaal snel!!

1. Boris and Ace:
    15 september 2018
    Ai, dat is jammer, die keelontsteking, fijn dat je dan goed verzorgd wordt. Het is wel lekker dat jullie nu even pas op de plaats houden, toch al veel kilometers gemaakt. Groeten uit een alweer warmer wordend Nederland.
  2. Pa ma:
    16 september 2018
    Zo niet lekker een keelontsteking. Blij dat Almar goed voor je zorgt. Fijn dat jullie nu in het resort zijn. Hopelijk ben je dan weer opgeknapt. Liefs en Gr. Pa ma