Van Brunswick naar Saint John

10 september 2016 - Saint John, Canada

Bezoek aan Acadia National Park

Afgelegde kilometers: 500 km

Vanochtend met een lekker zonnetje de auto in gegaan. Vandaag ben ik naar het nationale park gereden en er door heen, Almar heeft verder naar het motel gereden.  Het nationale Acadia park ligt aan de Atlantische oceaan en bestaat uit bergen, meren en eilanden. We zijn begonnen met een tocht omhoog, maar goed ook want deze werd even later afgesloten in verband met een pech geval met een bus vol bejaarden. Ze nemen dan geen enkel risico meer omdat de wegen smal zijn. Vervolgens zijn we de tocht vervolgd om de randen van het eiland op te zoeken, blijft een mooi gezicht om de oceaan van zo dichtbij te zien.

We hadden bedacht wat eerder door te rijden richting het motel zodat we daar nog wat rond konden kijken maar halverwege de reis veranderde de tijd want we zitten nu in de staat New Brunswick en hier is het een uur later. Hierdoor kwamen we alsnog laat aan. Dan maar even een pizza halen ;) en de route voor morgen doornemen.